ტესტები, შემაჯამებელი სამუშაოები

                        სასწავლო ცენტრი–მერმისი         
                      ტესტი      ისტორიაში  11 კლასი                 სახელი
                                                                                                                   გვარი                                                    
                                                                                               
  1. რომელ საუკუნეეში  არსებობდა დიაოხის სამეფო?
   ა. ძვ.წ–აღ. IX-VIII  ს.             ბ. ძვ.წ–აღ  XI-VIII  ს.             გ. ძვ.წ–აღ  XII- VIIIს.

  1. როდის იქნა მოჭრილი  კოლხური თეთრი?
         ა.ძვ.წ–აღ.VI-III ს.         ბ. ძვ.წ–აღ VII-II ს.               გ.  ძვ.წ–აღ   VI-VIII   ს.

  1. ვინ იყო ქართლის სამეფოს პირველი მეფე?
  ა. ფარნავაზი,     ბ. ფარსმანი,       გ. წათე
  1. რომელ წელს შემოიჭრა ქართლში პომპეუსი?
   ა.   ძვ.წ–აღ– 69 წ.   ბ. ძვ.წ–აღ –  66წ.      გ.  ძვ.წ–აღ – 65 წ
  1. ვინ იყო ფარსმან ქველი?
   ა. ქართლის მეფე,      ბ. ეგრისის მეფე,    გ. კოლხეთის მეფე.
  1. რომელ საუკუნეში შემოვიდა ქართლში წმინდა ნინო?
   ა. მე– III ს.          ბ. მე–  IV ს.            გ. მე– III ს.     I ნახევარში

  1. ვინ იყო ვახტანგ მეფის ისტორიკოსი?
  ა. ჯუანშერი,     ბ. ლეონტი მროველი,     გ. ვახუშტი ბატონიშვილი

  1. ვინ იყო გუბაზ მეფე?
   ა. ეგრისის მეფე,  ბ. ლაზიკის მეფე,    გ. ქართლის მეფე

9. რომელ წელს შემოვიდა ხოსრო I    ჯარით ქართლში?
   ა. 538 წ.          ბ. 542 წ.         გ. 555 წ.

10.  გუბაზ მეფე ბიზანტიელებმა მოკლეს.....
    ა. 556 წ.    ბ. 555 წ.    გ. 554 წ.


პასუხები
1.გ
2.ა.
3.ა.
4.გ
5.ა
6.ბ
7.ა
8.ა
9.ა
10. ა











  სასწავლო ცენტრი– სკოლა მერმისი
 შემაჯამებელი დავალების ანალიზი 
                                                                                                                                             2015–2016

კლასი  11
საგანი ---- ისტორია
პედაგოგი ---- ეკატერინე კახიძე
შემაჯამებელი სამუშაოს  რაოდენობა -- 5
შემაჯამებელი სამუშაოს  შესრულების ფორმა  ---  ტესტი

კლასში ჩატარებული შემაჯამებელი დავალებების შეფასებები
N
სახელი გვარი
შემაჯამე
ბელი
 N1
შემაჯამე
ბელი
  N2
შემაჯამე
ბელი
  N3
შემაჯამებელი
 N4
შემაჯამე
ბელი  N5
მიღებული ქულა / განმავითარებელი შეფასება

მიღებული ქულა/
განმავითარებელი
 შეფასება
მიღებული ქულა/
განმავითარე
ბელი
 შეფასება

მიღებული ქულა/
განმავითარე
ბელი
 შეფასება

მიღებული ქულა/
განმავითარე
ბელი
 შეფასება

1
 ახალაძე გიგი
6
6



2
გახარია ანა
6
6



3
გახოკიძე მარიამი





4
გეგუჩაძე მარიამი
6
6



5
გვეტაძე ეკა
10
10



6
გოდერიძე რომეპ
6
6



7
კამალოვა აინური
6
5



8
კეთილაძე ციცინო
6
6



9
კვანტალიანი ავთანდილი
8
8



10
კუტივაძე სალომე
6
6



11
ლევიძე რევაზ
10
10



12
ლეჟავა დავით
10
10



13
მჟავანაძე ეკა
6
7



14
ნაცვლიშვილი ნათია
6
6



15
რუხვაძე  თამთა
8
8



16
სილაგაძე იმედა
6
6



17
ფანჩულიძე  ქეთევანი
10
10



18
შნგელია ანა
6
6



19
ჩიხლაძე  დიანა
5
6



20
ჭოლაძე  დავით
10
10



21
ხარაბაძე ეთერი
6
7



22
ჯანელიძე ხატია
6
6



23
 ბოდოკია ლერი
6
5



24
კუკულაძე აჩიკო

6
5




საგნობრივი სტანდარტის შესაბამისად, ესგ-ს რომელ მისაღწევ შედეგზე გადის კონკრეტული  შემაჯამებელი სამუშაო
N
 შემაჯამებელი სამუშაოს
N და თარიღი
კლასის საგნობრივი სტანდარტის შესაბამისად, რომელ მისაღწევ შედეგზე გადის კონკრეტული შემაჯამებელი სამუშაო ?

1
26.11.2016
ისტ.XI.3.    მოსწავლეს შეუძლია  სახელმწიფოს  რაობისა და მნიშვნელობის ანალიზი.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
მსჯელობს სახელმწიფოს მახასიათებლების შესახებ;
·           ტიპოლოგიურად აჯგუფებს სხვადასხვა  ეპოქის სახელმწიფოებს, ადარებს მათ ერთმანეთს;
·           ადარებს სახელმწიფოს სოციალური ორგანიზაციის სხვა ფორმებს; მსჯელობს მის დადებით და უარყოფით მხარეებზე.
 ისტ.XI.4.  მოსწავლეს შეუძლია  მმართველობითი სტრუქტურების ჩამოყალიბებსა და დროში ცვლებადო ანალიზი.  
·           მოსწავლე მსჯელობს თუ რა იწვევს სახელმწიფო მმართველობით სტრუქტურებში ცვლილებების აუცილებლობას;
·           გამოთქვამს საკუთარ მოსაზრებას, თუ რატომ იყო მმართველობის ესა თუ ის  ფორმა დამახასიათებელი ამა თუ იმ ეპოქისთვის;


2
15.12.2016
ისტ.XI.4.  მოსწავლეს შეუძლია  მმართველობითი სტრუქტურების ჩამოყალიბებსა და დროში ცვლებადო ანალიზი.
მოსწავლე მსჯელობს თუ რა იწვევს სახელმწიფო მმართველობით სტრუქტურებში ცვლილებების აუცილებლობას;
·           გამოთქვამს საკუთარ მოსაზრებას, თუ რატომ იყო მმართველობის ესა თუ ის  ფორმა დამახასიათებელი ამა თუ იმ ეპოქისთვის;
·           ადარებს საქართველოში სხვადასხვა პერიოდში არსებულ მმართველობით სტრუქტურებს სხვადასხვა ქვეყანაში თანადროულ მმართველობით სტრუქტურებთან;


3








4








5


















შემაჯამებელი სამუშაოს  შეფასების სქემები

შემაჯამებელი სამუშაოს  შეფასების სქემები
შემაჯამებელი N 1

10  დახურული კითხვა-----1–1 ქულიანი.
   
   




შემაჯამებელი N 2

  20   კითხვა-----
    
 16 დახურული კითხვა––––1–1
 ღია დაბოლოებები---არგუმენტირება--6-1 ქულიანი






შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი
შემაჯამებელი სამუშაოს ანგარიში
პედაგოგი     ეკატერინე კახიძე
კლასი    11
საგანი ისტორია




N1
შემაჯამებელი
N2
შემაჯამებელი
N3
შემაჯამებელი
N4
შემაჯამებელი

N5
შემაჯამებელი








კლასის საშუალო ართმეტიკული ქულა ~საერთო განმავთარებელი შეფასება
6.7 = 7 ქულა
6,7= 7 ქულა



რა გაუჭირდა კლასს ამ შემაჯამებელში
ფაქტობრივი მასალის ცოდნა
აზრის დამოუკიდებლად გადმოცემა
ფაქტობრივი  მასალის გამოყენება





რეკომენდაციები, მეორე
სემესტრის შემაჯამებელი სამუშაოების დაგემვისთვის
- რა არის ამ შემაჯამებელ სამუშაოების დაგეგმვაში, ჩატარებაში და შეფასებაში გასაუმჯობესებელი?  ვფიქრობ ტესტები არ არის ძალიან რთული, თუმცა მოსწავლეების გარკვეულ კატეგორიას მაინც გაუჭირდა.  მაგრამ ვთვლი რომ ტესტების გამარტივება საჭირო არ არის.
 როგორ შეიძლება გაუმჯობესება?  ვფიქრობ საშინაო დავალების რვეულში ამოვაწერინო უფრო დაწვრილებით და მივაჩვიო, რომ საჭიროა მიღებული ცოდნის  გამოყენება.


მიღებული შედეგების ანალიზი

I სემესტრის შემაჯამებლებში მიღებული შედეგების ანალიზი --შედეგები საშუალოზე დაბალია, რაც განპირობებული იყო სხვადასხვა მიზეზებით
 არასათანადოდ შეაფასეს საკუთარი შესაძლებლობები, თუმცა კლასი  არის მაღალი აკადემიური დონის და ამ ტიპის ტესტური დავალებები არ  უნდა  გაუჭირდეთ

დასკვნა:  დაკვირვების შდეგად ვფიქრობ, რომ მოსწავლეებმა უფრო გაბედულად გამოთქვან თავიანთი აზრი, ისე რომ არ ასცდნენ დროსა და სივრცეს. მეორე სემესტრში ამ შედეგზე გასვლას ვეცდები, რომ ისინი იყვნენ უფრო დამოუკიდებელნი და აქტიურნი.

რეკომენდაცია - რა უნდა იყოს გათვალისწინებული შედეგებზე რეაგირებისთვის
2015-2016 წელს პირველად შევედი 11 კლასში, დამჭირდა ადაპტაცია როგორც მე, ესევე მოსწავლეებს. სახელმძღვანელო არის ძალიან საინტერესო,  ისწავლება  მსოფლიო ისტორია. უძველესი იმპერიებისა და ქვეყნების ცივილიზაცია. ამ ქვეყნებთან ერთად სათანადო ადგილი უჭირავს საქართველოს. ვფიქრობ წლის ბოლომდე ერთიანი მუშაობით დამაკმაყოფილებელ შედეგზე გავალთ.

მოსწავლეთა ქულათა რაოდენობა    11 კლასი



1 შემაჯამებელი
2 შემაჯამებელი
ქულა
მოსწ რაოდენობა
ქულა
      

მოსწ
რაოდენობა
   10
5
5

   9

  8
2
2

  7
2

 6
15
11

5
1
3



პედაგოგის ხელმოწერა:   ეკატერინე კახიძე


11 კლასის  ტესტი   ისტორიაში                                                                 სახელი
                                                                                                                           გვარი
1.      რომელ საუკუნეში ჩამოყალიბდა აქემენიანთა ირანი?
ა. ძვ.წ. VIII  ს .                   ბ. ძვ.წ. VII  ს .                    გ.  ძვ.წ. VI  ს.
2.      რა ერქვა პროვინციას აქემენიდურ ირანში?
ა. სატრაპია                             ბ. ოლქი.                       გ.  ლივი     
3.      აქემენიდური   ირანის დედაქალაქი იყო;
ა. სუზა.                     ბ. მემფისი           გ. პერსეპოლისი      
4.      აქემენიდური ირანის რელიგია იყო;
ა. იუდაიზმი.     ბ. ბუდიზმი.      გ. ზოროასტრიზმი
5.      ძირითადად რომელ საუკუნეებში მიმდინარეობდა ბერძენ–სპარსელთა დაპირისპირება?
ა. ძვ.წ.    VI   ს.              ბ.  ძვ.წ.  V .                    გ.  ძვ.წ.  I V  ს.
6.      მარათონის ბრძოლა გაიმართა?
ა. ძვ.წ. 390წ.                             ბ. ძვ.წ.490წ.                            გ.  ძვ.წ.  590წ
7.      რას წარმოადგენდა აგორა?
. ქალაქის კარიბჭეს.          ბ. ღმერთს ბერძნულ მითოლოგიაში.      გ .ათენის მთავარ ტაძარს  
8.       ბერძნული კოლონიზაცია შავი ზღვის სანაპიროზე დაიწყო;
ა. ძვ.წ. VII -VI ს.                   ბ. ძვ.წ.  VI-Vს.            გ.ძვ.წ.   V-IIIს.
9.      ანტიკური ფაზისის ადგილას დღეს მდებარეობს:
ა. ფოთი             ბ. ბიჭვინთა.                  გ. გაგრა
10.  რას წარმოადგენდა „ კოლხური თეთრი „ ?
ა. სელის ქსოვილს.      ბ. ფულს   ღვინოს
11.  კოლხეთსი მოჭრილი ფული იყო:
ა.  ოქროსი,           ბ. ვერცხლის,                   გ. სპილენძის

12.  ალექსანდრე მაკედონელის ბრძოლისა და მოღვაწეობის პერიოდია:
ა.   ძვ.წ 336–323წ .                 ბ. ძვ.წ.   338–323 წ.     გ.ძვ.წ335–323წ.
13.  რომელ წელს გაიმართა, გავგამელას ბრძოლა ?..........................
14.  რას ნიშნავს ელინიზმი? .............................................
15.  რომელი კერპი შემოიტანა აზომ ქართლში?............
16.  ალექსანდრე მაკედონელის იმპერიის დედაქალაქი იყო:
ა. ალექსანდრია.           ბ. ანტიოქია.                  გ. ბაბილონი
17.  რომელ საუკუნეში შეიქმნა ქართლის სამეფო?..........................
18.  ფარნავაზის მეფობის პერიოდში შეიმნა  .................სამთავრო ...........................
19.  ქალაქი რომი დაარსდა.........................

20.  რამდენი პუნიკური ომი გაიმართა, რომსა და კართაგენს შორის. ჩამოწერეთ წლები თანმიმდევრობით










სასწავლო ცენტრი– სკოლა მერმისი
შემაჯამებელი დავალების ანალიზი 
                                                                                                                                                          2015–2016წ.

კლასი  10    
საგანი ---- სამოქალაქო განათლება
პედაგოგი ---- ეკატერინე კახიძე
შემაჯამებელი სამუშაოს  რაოდენობა -- 5
შემაჯამებელი სამუშაოს  შესრულების ფორმა  --- ჯგუფური მუშაობა, დებატი, პროექტი

კლასში ჩატარებული შემაჯამებელი დავალებების შეფასებები
 

          სახელი და გვარი
შემაჯამე
ბელი
 N1
          შემაჯამე
         ბელი
           N2
         შემაჯამე
          ბელი
            N3
         შემაჯამე
           ბელი   
            N4
          შემაჯამე
         ბელი  N5
   მიღებული ქულა / განმავითარე
            ბელი
             შეფასება

       მიღებული    ქულა/
              განმავითარე
           ბელი
           შეფასება
 მიღებული ქულა/
         განმავითარე
          ბელი
              შეფასება

  მიღებული ქულა/
        განმავითარე
         ბ ელი
            შეფასება

  მიღებული ქულა/
          განმავითარე
         ბელი
         შეფასება

1
აბუსერიძე ნატა
          6
          6
              6


2
ახვლედიანი მარიამი
         10
          10
               10


3
გოგსანია ეკატერინე





4
გულიტაშვილი ნინო
          6
              6
              7


5
გურგიძე მარიამი
          6
           6
            7


6
ზიბზიბაძე მადონა 
           6
          6
            6


7
კამალოვ აბინი
             6
           6
              6


8
კვიცარიძე ანი
              6
           6
            6


9
კილასონია მარიკა
                    6
           6
             7


10
ლომთაძე თინა
            6      
          6
              7


11
ნადაშვილი ანი
          6
             6
            6


12
ჟორჟოლიანი    მარიამი
          10
          10
             10


13
ფხაკაძე ბექა
            6
             6
               6


14
ფხაკაძე ილია
            8
                8
              9


15
ქაჯია ლიკა
               6
              6
                           6


16
ჩხვიმიანი მარიამი
          6
               6                              
             6


17
ხეცაძე ვიქტორია
               6
           6
              6


18
ჭოლაძე მარიამი
           8
            8
              9


19
ჭუმბურიძე ბექა
          8
              8
            9


20
ჯაჯანიძე არტური
         6
          6
            7


21
ბეგუაშვილი მათე
             6
             6
           7


22
ჯაბადარი  გიორგი
          6
             6
           7


23
კოხრეიძე კობა
           6
            6
           6


24
კილაძე გივი

            6
                   7
           6


25
მურკლიანი გოჩა
               6
             6
              7


26
დოლაბერიძე ანი
               7
             8
            8



საგნობრივი სტანდარტის შესაბამისად, ესგ-ს რომელ მისაღწევ შედეგზე გადის კონკრეტული  შემაჯამებელი სამუშაო
N
             შემაჯამებელი სამუშაოს
                      N და თარიღი
       კლასის საგნობრივი სტანდარტის შესაბამისად, რომელ მისაღწევ შედეგზე გადის კონკრეტული შემაჯამებელი სამუშაო ?

1      
                              27.11.2015    
      მოქ.X.6. მოსწავლეს შეუძლია გაანალიზოს მრავალფეროვან საზოგადოებაში სამართლიანი ურთიერთობის უზრუნველყოფის საშუალებები.

შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
           ახასიათებს საზოგადოებაში სამართლიანი ურთიერთობების პირობებს და უკავშირებს მრავალფეროვნების ნიშნებს;
           აკავშირებს თანასწორობის პრინციპსა და ურთიერთობათა სამართლიანობის ნორმებს ერთმანეთთან;
            ხსნის, თუ რატომ ევალება პიროვნებას კანონის დაცვა; აღწერს და აფასებს იმ საშიშროებას, რაც მოსდევს არაკანონიერ მოქმედებას;
  •   მსჯელობს სხვადასხვა ტიპის (მაგ.: ქურდობა, ნარკოტიკების გავრცელება, მკვლელობა, კორუფცია, დისკრიმინაცია, თაღლითობა, ძალადობა, ადამიანით ვაჭრობა - ტრეფიკინგი და სხვა) დანაშაულის გამომწვევ მიზეზებსა და მათი შემცირების გზებზე;
  •    მონაწილეობს საკლასო დისკუსიაში "აქვს თუ არა ჩვენს საზოგადოებას კანონიერების კულტურა?"; აფასებს საზოგადოების დამოკიდებულებას ამ საკითხისადმი საკუთარ დასახლებაში (ან ქვეყანაში); მსჯელობს მოქალაქეების, საკანონმდებლო და სამართალდამცავი ორგანოების ურთიერთკავშირზე; წერს კლასში გამართული დისკუსიის ოქმს ან ანგარიშს;

  •  

2
        25.12.2015
      მოქ.X.4. მოსწავლეს შეუძლია კრიტიკულად შეაფასოს საკუთარი  მომავალი საქმიანობის გეგმა.

შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
           განსაზღვრავს სავარაუდო მოქმედებებს, რომელთა განხორციელებასაც თავად გეგმავს, ახარისხებს მათ მნიშვნელობის მიხედვით.
           თანაკლასელებთან ერთად ჩამოწერს საერთო სამომავლო მიზნებს, შეუძლია ცხრილის მიხედვით ერთმანეთისგან გამიჯნოს განსახორციელებელი მიზნები ვადების მიხედვით. მსჯელობს მათ რეალურობასა და მიღწევის გზებზე.
           საკუთარი შესაძლებლობებისა და მიზნების ანალიზის საფუძველზე ასახელებს საზოგადოებრივი ცხოვრების იმ სფროს, რომელსაც სავარაუდოდ უკავშირებს საკუთარ მომავალ მოღვაწეობას. კლასში გამოავლენს თანამოაზრეებს, რომლებთან ერთადაც აგროვებს ინფორმაციას ამ სფეროს შესახებ და მისი მიმოხილვის შემდეგ განსაზღვრავს  თავის მომავალ სავარაუდო საქმიანობას.
            

3





          25.03.2016
      მოქ.X.2. მოსწავლეს შეუძლია გაანალიზოს ადამიანური ღირსების არსი.

შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
  •       განმარტავს ადამიანური ღირსების არსს;
  •   განიხილავს ადამიანის ღირსების კრიტერიუმებს სხვადასხვა სოციალურ-კულტურული გარემოში და გამოყოფს უნივერსალურ მსგავსებებს;
  •   მსჯელობს ადამიანური ღირსების პატივისცემის ფაქტორებზე სხვადასხვა საზოგადოებაში;
  •    მსჯელობს შეიარაღებული კონფლიქტის მსხვერპლის ღირსების პატივისცემის შესაძლებლობებზე.


4








5















ჯგუფური  მუშაობის შეფასების რუბრიკა(განმსაზღვრელი)
თანამშრომლობის უნარი(ჯგუფური)

       9-10
       მოსწავლე მზად არის მაქსიმალურად შეიტანოს საკუთარი წვლილი ჯგუფის მუშაობაში და მიაწოდოს მას რაც შეიძლება მეტი გამოსადეგი იდეა.მას ყოველთვის შეუძლია ჯგუფის სხვა წევრების წინადადებებს მოუსმინოს, გაითვალისწინოს და განავითაროს.
       7-8
        მოსწავლე მზად არის შეიტანოს საკუთარი წვლილი ჯგუფის მუშაობაში. მას უმეტესწილად შეუძლია ჯგუფის სხვა წევრების წინადადებებს მოუსმინოს, გაითვალისწინოს და განავითაროს.
       5-6
       მოსწავლე ნაწილობრივ არის მზად შეიტანოს საკუთარი წვლილი ჯგუფის მუშაობაში.იგი ხშირად უსმენს სხვა წევრების წინადადებებს,ითვალისწინებს და ცდილობს მათ განვითარებას.
        3-4
      მოსწავლეს იშვიათად შეაქვს საკუთარი წვლილი ჯგუფის მუშაობაში.იგი იშვიათად უსმენს ჯგუფის სხვა წევრების წინადადებებს, ნაკლებად ითვალისწინებს და თითქმის არ ცდილობს მათ განვითარებას.
       1-2
       მოსწავლეს თითქმის არ შეაქვს წვლილი ჯგუფის მუშაობაში. იგი არ უსმენს, არ ითვალისწინებს და არ ცდილობს ჯგუფის სხვა წევრების წინადადებების  განვითარებას.


შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი
შემაჯამებელი სამუშაოს ანგარიში
პედაგოგი     ეკატერინე კახიძე
კლასი    11
საგანი სამოქალაქო განათლება





N1
           შემაჯამებელი
        N2
        შემაჯამებელი
          N3
           შემაჯამებელი
           N4
           შემაჯამებელი

            N5
         შემაჯამებელი








კლასის საშუალო   ართმეტიკული ქულა ~საერთო განმავთარებელი შეფასება
                  6.6 = 7 ქულა
        6,8= 7 ქულა
             7.08=7ქულა


რა გაუჭირდა კლასს ამ შემაჯამებელში
         ფაქტობრივი    მასალის ცოდნა
 აზრის დამოუკიდებლად გადმოცემა
      ფაქტობრივი  მასალის გამოყენება

    დამოუკიდებლად აზრის გადმოცემა



რეკომენდაციები, მეორე 
სემესტრის შემაჯამებელი სამუშაოების დაგემვისთვის
-      რა არის ამ შემაჯამებელ სამუშაოების დაგეგმვაში, ჩატარებაში და შეფასებაში გასაუმჯობესებელი?  ვფიქრობ ჯგუფური მუშაობისათვის და პროექტით გათვალისწინებული სამუშაოები  არ იყო ძალიან რთული, თუმცა მოსწავლეების გარკვეულ კატეგორიას მაინც გაუჭირდა.  მაგრამ ვთვლი რომ დავალებების გამარტივება საჭირო არ არის.
     როგორ შეიძლება გაუმჯობესება?  ვფიქრობ პრაქტიკული სამუშაოების ჩატარება სისტემატიური გავხადო, და რასაც ისწავლიან შეძლონ, საჭირო დროს, მიღებული ცოდნის  გამოყენება.


მიღებული შედეგების ანალიზი

I სემესტრის შემაჯამებლებში მიღებული შედეგების ანალიზი --შედეგები საშუალოზე , რაც განპირობებული იყო სხვადასხვა მიზეზებით
 არასათანადოდ შეაფასეს საკუთარი შესაძლებლობები, თუმცა კლასი  არის მაღალი აკადემიური დონის და ამ ტიპის ტესტური დავალებები არ  უნდა  გაუჭირდეთ
დასკვნა:  დაკვირვების შდეგად ვფიქრობ, რომ მოსწავლეებმა უფრო გაბედულად გამოთქვან თავიანთი აზრი, ისე რომ არ ასცდნენ დროსა და სივრცეს. მეორე სემესტრში ამ შედეგზე გასვლას ვეცდები, რომ ისინი იყვნენ უფრო დამოუკიდებელნი და აქტიურნი.

რეკომენდაცია - რა უნდა იყოს გათვალისწინებული შედეგებზე რეაგირებისთვის
2015-2016 წელს პირველად შევედი 10 კლასში, დამჭირდა ადაპტაცია როგორც მე, ესევე მოსწავლეებს. სახელმძღვანელო არის ძალიან საინტერესო, ვიყენებთ დამხმარე სახელმძღვანელოებს, განსაკუთრებით სამოქალაქო განათლების ლექსიკონს, ვფიქრობ წლის ბოლომდე ერთიანი მუშაობით დამაკმაყოფილებელ შედეგზე გავალთ.

მოსწავლეთა ქულათა რაოდენობა    25  კლასი



        




No comments:

Post a Comment