N
თემა, პროგრამის შინაარსი
შედეგი/ინდიკატორი
რესურსი
სთ.რაოდენობა
თარიღი
შენიშვნა

დიაგნოსტიკური კვლევა





1.
თეორიები ადამიანის წარმოშობის შესახებ(კრეაციული,ევოლუციური)
ისტ.11.7. მოსწავლეს შეუძლია ამა თუ იმ ქვეყნის მატერიალურ და სულიერ კულტურაზე რელიგიის გავლენის ანალიზი                        (შედარების ანალიზის ,მსჯელობის,დასკვნების გამოტანის) ს.დ თხრობის,ინფორმაციის მოძიების
სახელმძღვანელო ,რვეული,კალამი,მარკერი,ფურცლები,



2
უძველესი ადამიანი(განვითარების ანთროპოლოგიური საფეხურები დმანისის აღმოჩენები და მათი მნიშვნელობა)
(შედარების ანალიზის ,მსჯელობის,დასკვნების გამოტანის) ს.დ თხრობის,ინფორმაციის მოძიების
სახელმძღვანელო ,რვეული,კალამი,მარკერი,ფურცლები



3
სოციალური სტრუქტურები;გვარი თემი.პირველყოფილი რელიგია და ხელოვნება“სოციალურ- ეკონომიკური სისტემა“
ისტ.11.1.მოსწავლეს შეუძლია მსოფლიო ისტორიულ პროცესებში ეკონომიკური ფაქტორის მნიშვნელობაზე მსჯელობა                           ისტ.11.2. მოსწავლეს შეუძლია რესურსებისა და ეკონომიკის ურთიერთგავლენის ანალიზი(შედარების ანალიზის ,მსჯელობის,დასკვნების გამოტანის) ს.დ თხრობის,ინფორმაციის მოძიების
სახელმძღვანელო ,რვეული,კალამი,მარკერი,ფურცლები



4
პირველყოფილი საზოგადოების განვითარების ეტაპები მსოფლიოსა და საქართველოში
ისტ.11.1.მოსწავლეს შეუძლია მსოფლიო ისტორიულ პროცესებში ეკონომიკური ფაქტორის მნიშვნელობაზე მსჯელობა                          ისტ.11.2. მოსწავლეს შეუძლია რესურსებისა და ეკონომიკის ურთიერთგავლენის ანალიზი( ანალიზის ,მსჯელობის,სხვისი აზრის პატივისცემის,დასკვნების გამოტანის) ს.დ თხრობის,ინფორმაციის მოძიების
სახელმძღვანელო ,რვეული,კალამი,მარკერი,ფურცლები ცხრილი



5
სახელმწიფოს წარმოშობა .თეორიები სახელმწიფოს წარმოშობის შესახებ
ისტ.11.1.მოსწავლეს შეუძლია მსოფლიო ისტორიულ პროცესებში ეკონომიკური ფაქტორის მნიშვნელობაზე მსჯელობა                              ისტ.11.3. მოსწავლეს შეუძლია სახელმწიფოს რაობისა და მნიშვნელობის ანალიზი   ისტ.11.4. მოსწავლეს შეუძლია მმართველობითი სტრუქტურების ჩამოყალიბებისა და   დროში ცვალებადობის ანალიზი(შედარების ანალიზის ,მსჯელობის,დასკვნების გამოტანის)
სახელმძღვანელო ,რვეული,კალამი,მარკერი,ფურცლები   ვ.დ.



6
სახელმწიფოს ძირითადი მახასიათებლები
ისტ.11.1.მოსწავლეს შეუძლია მსოფლიო ისტორიულ პროცესებში ეკონომიკური ფაქტორის მნიშვნელობაზე მსჯელობა                               ისტ.11.3. მოსწავლეს შეუძლია სახელმწიფოს რაობისა და მნიშვნელობის ანალიზი   ისტ.11.4. მოსწავლეს შეუძლია მმართველობითი სტრუქტურების ჩამოყალიბებისა და   დროში ცვალებადობის ანალიზი(ანალიზის ,მსჯელობის,სხვისი აზრის პატივისცემის,დასკვნების გამოტანის)
სახელმძღვანელო ,რვეული,კალამი,მარკერი,ფურცლები



7
უძველესი სამდინარო ცივილიზაციები.ეგვიპტე
ისტ.11.1.მოსწავლეს შეუძლია მსოფლიო ისტორიულ პროცესებში ეკონომიკური ფაქტორის მნიშვნელობაზე მსჯელობა                             ისტ.11.2. მოსწავლეს შეუძლია რესურსებისა და ეკონომიკის ურთიერთგავლენის ანალიზი                                  ისტ.11.3. მოსწავლეს შეუძლია სახელმწიფოს რაობისა და მნიშვნელობის ანალიზი   ისტ.11.4. მოსწავლეს შეუძლია მმართველობითი სტრუქტურების ჩამოყალიბებისა და   დროში ცვალებადობის ანალიზი(შედარების ანალიზის ,მსჯელობის,დასკვნების გამოტანის) ს.დ თხრობის,ინფორმაციის მოძიების
სახელმძღვანელო ,რვეული,კალამი,მარკერი,ფურცლები



8
უძველესი სამდინარო ცივილიზაციები შუმერი და ბაბილონი.
ისტ.11.1.მოსწავლეს შეუძლია მსოფლიო ისტორიულ პროცესებში ეკონომიკური ფაქტორის მნიშვნელობაზე მსჯელობა                          ისტ.11.2. მოსწავლეს შეუძლია რესურსებისა და ეკონომიკის ურთიერთგავლენის ანალიზი(ანალიზის ,მსჯელობის                                                                                                                                             დასკვნების გამოტანის) ს.დ თხრობის,ინფორმაციის მოძიების
სახელმძღვანელო ,რვეული,კალამი,მარკერი,ფურცლები,



9
ასურეთი, ხეთები და ურარტუ
ისტ.11.1მოსწავლეს შეუძლია მსოფლიო ისტორიულ პროცესებში ეკონომიკური ფაქტორის მნიშვნელობაზე მსჯელობა                         ისტ.11.2. მოსწავლეს შეუძლია რესურსებისა და ეკონომიკის ურთიერთგავლენის ანალიზი( ანალიზის ,მსჯელობის,დასკვნების გამოტანის,შეჯერების)
სახელმძღვანელო ,რვეული,კალამი,მარკერი,ფურცლები,



10
უძველესი ქართული სახელმწიფოებრივი ერთეულები ძველაღმოსავლურ ხანაში
ისტ.11.1.მოსწავლეს შეუძლია მსოფლიო ისტორიულ პროცესებში ეკონომიკური ფაქტორის მნიშვნელობაზე მსჯელობა                            ისტ.11.2. მოსწავლეს შეუძლია რესურსებისა და ეკონომიკის ურთიერთგავლენის ანალიზი(შედარების ანალიზის ,მსჯელობის,დასკვნების გამოტანის)
სახელმძღვანელო ,რვეული,კალამი,მარკერი,ფურცლები, წყარო



11
სახმელეთო იმპერია აქემენიანთა ირანი(ძვ,წ.VI-IV ს.ს.)
ისტ.11.1.მოსწავლეს შეუძლია მსოფლიო ისტორიულ პროცესებში ეკონომიკური ფაქტორის მნიშვნელობაზე მსჯელობა                      ისტ.11.2. მოსწავლეს შეუძლია რესურსებისა და ეკონომიკის ურთიერთგავლენის ანალიზი(შედარების ანალიზის ,მსჯელობის,დასკვნების გამოტანის) ს.დ. თემის დაწერა
სახელმძღვანელო ,რვეული,კალამი,მარკერი,ფურცლები,



12
საზღვაო- საქალაქო ცივილიზაციები.ფინიკიური ქალაქ -სახელმწიფოები და კოლონიზაცია
ისტ.11.1.მოსწავლეს შეუძლია მსოფლიო ისტორიულ პროცესებში ეკონომიკური ფაქტორის მნიშვნელობაზე მსჯელობა                          ისტ.11.2. მოსწავლეს შეუძლია რესურსებისა და ეკონომიკის ურთიერთგავლენის ანალიზი(შედარების ანალიზის ,მსჯელობის,დასკვნების გამოტანის)
სახელმძღვანელო ,რვეული,კალამი,მარკერი,ფურცლები,



13
საზღვაო-საქალაქო ცივილიზაციები.ბერძნული პოლისები,სახელმწიფოს მმართველობის ფორმები
ისტ.11.1.მოსწავლეს შეუძლია მსოფლიო ისტორიულ პროცესებში ეკონომიკური ფაქტორის მნიშვნელობაზე მსჯელობა                            ისტ.11.2. მოსწავლეს შეუძლია რესურსებისა და ეკონომიკის ურთიერთგავლენის ანალიზი(შედარების ანალიზის ,მსჯელობის,დასკვნების გამოტანის) ს.დ.თემის დაწერა
სახელმძღვანელო ,რვეული,კალამი,მარკერი,ფურცლები,



14
საზღვაო-საქალაქო ცივილიზაციები . დიდი ბერძნული კოლონიზაცია და მისი შედეგები
ისტ.11.1.მოსწავლეს შეუძლია მსოფლიო ისტორიულ პროცესებში ეკონომიკური ფაქტორის მნიშვნელობაზე მსჯელობა                         ისტ.11.2. მოსწავლეს შეუძლია რესურსებისა და ეკონომიკის ურთიერთგავლენის ანალიზი(შედარების ანალიზის ,მსჯელობის,დასკვნების გამოტანის)
სახელმძღვანელო ,რვეული,კალამი,მარკერი,ფურცლები,



15
საზღვაო-საქალაქო ცივილიზაციები ბერძენ-სპარსელთა ომები
ისტ.11.5. მოსწავლეს შეუძლია საქართველოსა და მსოფლიოში საშინაო და საგარეო პოლიტიკის საკვანძო საკითხების კვლევა(შედარების ანალიზის ,მსჯელობის,დასკვნების გამოტანის) ს.დ თხრობის,ინფორმაციის მოძიების
სახელმძღვანელო ,რვეული,კალამი,მარკერი,ფურცლები,



16
საზღვაო-საქალაქო ცივილიზაციები ათენის კავშირი-პირველი საზღვაო „იმპერიის“ შექმნის მცდელობა
ისტ.11.2. მოსწავლეს შეუძლია რესურსებისა და ეკონომიკის ურთიერთგავლენის ანალიზი                        ისტ.11.5. მოსწავლეს შეუძლია საქართველოსა და მსოფლიოში საშინაო და საგარეო პოლიტიკის საკვანძო საკითხების კვლევა,(სხვისი აზრის პატივისცემის                ანალიზის ,მსჯელობის,დასკვნების გამოტანის) ს.დ თხრობის,ინფორმაციის მოძიების
სახელმძღვანელო ,რვეული,კალამი,მარკერი,ფურცლები,



17
საზღვაო-საქალაქო ცივილიზაციები პელეპონესის ომი
ისტ.11.5. მოსწავლეს შეუძლია საქართველოსა და მსოფლიოში საშინაო და საგარეო პოლიტიკის საკვანძო საკითხების კვლევა
სახელმძღვანელო ,რვეული,კალამი,მარკერი,ფურცლები,




შემაჯამებელი სამუშაო N 1





18
ალექსანდრე მაკედონელის იმპერია,ელინიზმი და ელინისტური სახელმწიფოები
ისტ.11.5. მოსწავლეს შეუძლია საქართველოსა და მსოფლიოში საშინაო და საგარეო პოლიტიკის საკვანძო საკითხების კვლევა                               ისტ.11.8. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა კულტურების ურთიერთზეგავლენის საკითხების კვლევა(შედარების ანალიზის ,მსჯელობის,დასკვნების გამოტანის) ს.დ თხრობის,ინფორმაციის მოძიების
სახელმძღვანელო ,რვეული,კალამი,მარკერი,ფურცლები,



19
ქართული სახელმწიფოები ელინისტურ ხანაში
ისტ.11.3. მოსწავლეს შეუძლია სახელმწიფოს რაობისა და მნიშვნელობის ანალიზი   ისტ.11.4. მოსწავლეს შეუძლია მმართველობითი სტრუქტურების ჩამოყალიბებისა და   დროში ცვალებადობის ანალიზი(შეფასების ანალიზის ,მსჯელობის,დასკვნების გამოტანის)
სახელმძღვანელო ,რვეული,კალამი,მარკერი,ფურცლები,



20
რომის წარმოშობა,რომაული  საზოგადოება,სახელმწიფო წყობა-მეფობა/რესპუბლიკა
ისტ.11.3. მოსწავლეს შეუძლია სახელმწიფოს რაობისა და მნიშვნელობის ანალიზი   ისტ.11.4. მოსწავლეს შეუძლია მმართველობითი სტრუქტურების ჩამოყალიბებისა და   დროში ცვალებადობის ანალიზი(შედარების ანალიზის ,მსჯელობის,დასკვნების გამოტანის) ს.დ თემის დაწერა
სახელმძღვანელო ,რვეული,კალამი,მარკერი,ფურცლები,



21
რომაული დაპყრობები.რესპუბლიკის დაცემა
  ისტ.11.4. მოსწავლეს შეუძლია მმართველობითი სტრუქტურების ჩამოყალიბებისა და   დროში ცვალებადობის ანალიზი                            ისტ.11.5. მოსწავლეს შეუძლია საქართველოსა და მსოფლიოში საშინაო და საგარეო პოლიტიკის საკვანძო საკითხების კვლევა(ანალიზის ,მსჯელობის,დასკვნების გამოტანის) ს.დ თემის დაწერის




22
რომი ი მპერიის ეპოქაში
  ისტ.11.4. მოსწავლეს შეუძლია მმართველობითი სტრუქტურების ჩამოყალიბებისა და   დროში ცვალებადობის ანალიზი(ანალიზის ,მსჯელობის,დასკვნების გამოტანის)
სახელმძღვანელო ,რვეული,კალამი,მარკერი,ფურცლები,



23
რომის იმპერია და საქართველო.რომის ურთიერთობა პართიასთან და სასანიანთა ირანთან
ისტ.11.5. მოსწავლეს შეუძლია საქართველოსა და მსოფლიოში საშინაო და საგარეო პოლიტიკის საკვანძო საკითხების კვლევა                               ისტ.11.8. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა კულტურების ურთიერთზეგავლენის საკითხების კვლევა( ანალიზის ,მსჯელობის,დასკვნების გამოტანის)
სახელმძღვანელო ,რვეული,კალამი,მარკერი,ფურცლები,



24
რომი და „ბარბაროსული სამყარო“, ცვლილებები ევროპასა და ახლო აღმოსავლეთში
  ისტ.11.4. მოსწავლეს შეუძლია მმართველობითი სტრუქტურების ჩამოყალიბებისა და   დროში ცვალებადობის ანალიზი                            ისტ.11.8. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა კულტურების ურთიერთზეგავლენის საკითხების კვლევა(ანალიზის ,მსჯელობის,დასკვნების გამოტანის)
სახელმძღვანელო ,რვეული,კალამი,მარკერი,ფურცლები,



25
დასავლეთ რომის იმპერიის დაცემა.აღმოსავლეთ რომის იმპერია - ბიზანტია
  ისტ.11.4. მოსწავლეს შეუძლია მმართველობითი სტრუქტურების ჩამოყალიბებისა და   დროში ცვალებადობის ანალიზი(ანალიზის ,მსჯელობის,დასკვნების გამოტანის) ს.დ თემის დაწერის
სახელმძღვანელო ,რვეული,კალამი,მარკერი,ფურცლები,



26
ქრისტიანობა - მსოფლიო რელიგია .ქრისტიანობის ჩამოყალიბება და გავრცელება
ისტ.11.7. მოსწავლეს შეუძლია ამა თუ იმ ქვეყნის მატერიალურ და სულიერ კულტურაზე რელიგიის გავლენის ანალიზი                               ისტ.11.8. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა კულტურების ურთიერთზეგავლენის საკითხების კვლევა(შეფასების ანალიზის ,მსჯელობის,დასკვნების გამოტანის)
სახელმძღვანელო ,რვეული,კალამი,მარკერი,ფურცლები,



27
ქრისტიანობის დამკვიდრება საქართველოში. მსოფლიო საეკლესიო კრებები და საქართველო
ისტ.11.7. მოსწავლეს შეუძლია ამა თუ იმ ქვეყნის მატერიალურ და სულიერ კულტურაზე რელიგიის გავლენის ანალიზი                             ისტ.11.8. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა კულტურების ურთიერთზეგავლენის საკითხების კვლევა(,სხვისი აზრის პატივისცემის                ანალიზის ,მსჯელობის,დასკვნების გამოტანის) ს.დ თხრობის,ინფორმაციის მოძიების
სახელმძღვანელო ,რვეული,კალამი,მარკერი,ფურცლები,



28
ქართლი  V  საუკუნეში ვახტანგ გორგასალი
ისტ.11.3. მოსწავლეს შეუძლია სახელმწიფოს რაობისა და მნიშვნელობის ანალიზი   ისტ.11.4. მოსწავლეს შეუძლია მმართველობითი სტრუქტურების ჩამოყალიბებისა და   დროში ცვალებადობის ანალიზი                                ისტ.11.7. მოსწავლეს შეუძლია ამა თუ იმ ქვეყნის მატერიალურ და სულიერ კულტურაზე რელიგიის გავლენის ანალიზი(შეფასების ანალიზის ,მსჯელობის,დასკვნების გამოტანის)
სახელმძღვანელო ,რვეული,კალამი,მარკერი,ფურცლები,



29
  ბიზანტია და ირანი VI საუკუნეში
ისტ.11.1.მოსწავლეს შეუძლია მსოფლიო ისტორიულ პროცესებში ეკონომიკური ფაქტორის მნიშვნელობაზე მსჯელობა                        ისტ.11.2. მოსწავლეს შეუძლია რესურსებისა და ეკონომიკის ურთიერთგავლენის ანალიზი(ანალიზის ,მსჯელობის,დასკვნების გამოტანის)
სახელმძღვანელო ,რვეული,კალამი,მარკერი,ფურცლები,



30
საქართველო VI საუკუნეში
  ისტ.11.4. მოსწავლეს შეუძლია მმართველობითი სტრუქტურების ჩამოყალიბებისა და   დროში ცვალებადობის ანალიზი(ანალიზის ,მსჯელობის,დასკვნების გამოტანის) ს.დ თხრობის,ინფორმაციის მოძიების
სახელმძღვანელო ,რვეული,კალამი,მარკერი,ფურცლები,




შემაჯამებელი მუშაობა N 2





31
ფეოდალიზმი ევროპაში
ისტ.11.1.მოსწავლეს შეუძლია მსოფლიო ისტორიულ პროცესებში ეკონომიკური ფაქტორის მნიშვნელობაზე მსჯელობა (შედარების ანალიზის ,მსჯელობის,დასკვნების გამოტანი)                    
სახელმძღვანელო ,რვეული,კალამი,მარკერი,ფურცლები,



32
პაპიზმი. ეკლესია და ძალაუფლების ლეგიტიმაცია
  ისტ.11.4. მოსწავლეს შეუძლია მმართველობითი სტრუქტურების ჩამოყალიბებისა და   დროში ცვალებადობის ანალიზი                             ისტ.11.6მოსწავლეს შეუძლია სოციალური სტრუქტურების ურთიერთმიმართებების კვლევა( ანალიზის ,მსჯელობის,დასკვნების გამოტანის)
სახელმძღვანელო ,რვეული,კალამი,,ფურცლები,



33
შუა საუკუნეების ევროპის ქალაქები და საქალაქო ცხოვრება
ისტ.11.1.მოსწავლეს შეუძლია მსოფლიო ისტორიულ პროცესებში ეკონომიკური ფაქტორის მნიშვნელობაზე მსჯელობა    (შედარების ანალიზის ,მსჯელობის,დასკვნების გამოტანის)                           
სახელმძღვანელო ,რვეული,კალამი,მარკერი,ფურცლები,



34
ფეოდალიზმი საქართველოში
ისტ.11.1.მოსწავლეს შეუძლია მსოფლიო ისტორიულ პროცესებში ეკონომიკური ფაქტორის მნიშვნელობაზე მსჯელობა                        
სახელმძღვანელო ,რვეული,კალამი,მარკერი,ფურცლები,



35
განათლება და მეცნიერება „უნივერსიტეტების ხანა’ ევროპაში
ისტ.11.1.მოსწავლეს შეუძლია მსოფლიო ისტორიულ პროცესებში ეკონომიკური ფაქტორის მნიშვნელობაზე მსჯელობა                            ისტ.11.7. მოსწავლეს შეუძლია ამა თუ იმ ქვეყნის მატერიალურ და სულიერ კულტურაზე რელიგიის გავლენის ანალიზი(შედარების ანალიზის ,მსჯელობის,დასკვნების გამოტანის)
სახელმძღვანელო ,რვეული,კალამი,მარკერი,ფურცლები,



36
შუა საუკუნეების წოდებრივ-წარმომადგენლობითი ორგანოები
  ისტ.11.4. მოსწავლეს შეუძლია მმართველობითი სტრუქტურების ჩამოყალიბებისა და   დროში ცვალებადობის ანალიზი                                              ისტ.11.6მოსწავლეს შეუძლია სოციალური სტრუქტურების ურთიერთმიმართებების კვლევა(შედარებისის ანალიზის ,მსჯელობის,დასკვნების გამოტანის) ს.დ თემის დაწერის
სახელმძღვანელო ,რვეული,კალამი,მარკერი,ფურცლები,



37
ბრძოლა გავლენისათვის ქრისტიანულ სამყაროში. ბიზანტია VII-XII საუკუნეებში
ისტ.11.3. მოსწავლეს შეუძლია სახელმწიფოს რაობისა და მნიშვნელობის ანალიზი   ისტ.11.4. მოსწავლეს შეუძლია მმართველობითი სტრუქტურების ჩამოყალიბებისა და   დროში ცვალებადობის ანალიზი(ანალიზის მსჯელობის თანამშრომლობის, დასკვნების გამოტანის)
სახელმძღვანელო ,რვეული,კალამი,მარკერი,ფურცლები,



38
ბრძოლა გავლენისათვის ქრისტიანულ სამყაროში შუა საუკუნეებში „იმპერიის გადატანა“
ისტ.11.5. მოსწავლეს შეუძლია საქართველოსა და მსოფლიოში საშინაო და საგარეო პოლიტიკის საკვანძო საკითხების კვლევა( ანალიზის ,მსჯელობის,დასკვნების გამოტანის სხვისი აზრის პატივისცემის)
სახელმძღვანელო ,რვეული,კალამი,მარკერი,ფურცლები,



39
არაბები და ისლამური სახალიფო
ისტ.11.5. მოსწავლეს შეუძლია საქართველოსა და მსოფლიოში საშინაო და საგარეო პოლიტიკის საკვანძო საკითხების კვლევა(შედარების ანალიზის ,მსჯელობის,დასკვნების გამოტანის) ს.დ თემის დაწერის
სახელმძღვანელო ,რვეული,კალამი,მარკერი,ფურცლები,



40
სახალოფოს კულტურა და სოციალურ-ეკონომიკური განვითარება
ისტ.11.1.მოსწავლეს შეუძლია მსოფლიო ისტორიულ პროცესებში ეკონომიკური ფაქტორის მნიშვნელობაზე მსჯელობა                       ისტ.11.2. მოსწავლეს შეუძლია რესურსებისა და ეკონომიკის ურთიერთგავლენის ანალიზი( ანალიზის ,მსჯელობის,დასკვნების გამოტანის,სხვისი აზრის პატივისცემის) ს.დ თემის დაწერის
სახელმძღვანელო ,რვეული,კალამი,მარკერი,ფურცლები,



41
არაბთა ბატონობა საქართველოში
  ისტ.11.4. მოსწავლეს შეუძლია მმართველობითი სტრუქტურების ჩამოყალიბებისა და   დროში ცვალებადობის ანალიზი                                 ისტ.11.5. მოსწავლეს შეუძლია საქართველოსა და მსოფლიოში საშინაო და საგარეო პოლიტიკის საკვანძო საკითხების კვლევა(შედარების ანალიზის ,მსჯელობის,დასკვნების გამოტანის) ს.დ თხრობის,ინფორმაციის მოძიების
სახელმძღვანელო ,რვეული,კალამი,მარკერი,ფურცლები,



42
საქართველოს სოციალურ-ეკონომიკური განვითარება კულტურაVIII-IX საუკუნეში
ისტ.11.1.მოსწავლეს შეუძლია მსოფლიო ისტორიულ პროცესებში ეკონომიკური ფაქტორის მნიშვნელობაზე მსჯელობა                                  ისტ.11.6მოსწავლეს შეუძლია სოციალური სტრუქტურების ურთიერთმიმართებების კვლევა(შედარების ანალიზის ,მსჯელობის,დასკვნების გამოტანის)
სახელმძღვანელო ,რვეული,კალამი,მარკერი,ფურცლები, სქემის დახაზვა



43
ქართული სამეფო-სამთავროების გაერთიანება
  ისტ.11.4. მოსწავლეს შეუძლია მმართველობითი სტრუქტურების ჩამოყალიბებისა და   დროში ცვალებადობის ანალიზი                                ისტ.11.5. მოსწავლეს შეუძლია საქართველოსა და მსოფლიოში საშინაო და საგარეო პოლიტიკის საკვანძო საკითხების კვლევა(შეფასების, ანალიზის ,მსჯელობის,დასკვნების გამოტანის)
სახელმძღვანელო ,რვეული,კალამი,მარკერი,ფურცლები,



44
ბიზანტია-საქართველოს ურთიერთობები
ისტ.11.5. მოსწავლეს შეუძლია საქართველოსა და მსოფლიოში საშინაო და საგარეო პოლიტიკის საკვანძო საკითხების კვლევა                              ისტ.11.8. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა კულტურების ურთიერთზეგავლენის საკითხების კვლევა(შეფასების,ანალიზის ,მსჯელობის,დასკვნების გამოტანის) ს.დ თემის დაწერა
სახელმძღვანელო ,რვეული,კალამი,მარკერი,ფურცლები,



45
თურქ-სელჩუკთა სახელმწიფო
ისტ.11.2. მოსწავლეს შეუძლია რესურსებისა და ეკონომიკის ურთიერთგავლენის ანალიზი(რუკაზე მუშაობის, ანალიზის ,მსჯელობის,დასკვნების გამოტანის) ს.დ თხრობის,ინფორმაციის მოძიების
სახელმძღვანელო ,რვეული,კალამი,მარკერი,ფურცლები, რუკა



46
თურქ-სელჩუკები და საქართველო
ისტ.11.2. მოსწავლეს შეუძლია რესურსებისა და ეკონომიკის ურთიერთგავლენის ანალიზი                             ისტ.11.3. მოსწავლეს შეუძლია სახელმწიფოს რაობისა და მნიშვნელობის ანალიზი   ისტ.11.4. მოსწავლეს შეუძლია მმართველობითი სტრუქტურების ჩამოყალიბებისა და   დროში ცვალებადობის ანალიზი(შედარების ანალიზის ,მსჯელობის,დასკვნების გამოტანის) ს.დ თხრობის
სახელმძღვანელო ,რვეული,კალამი,მარკერი,ფურცლები,




შემაჯამებელი სამუშაო N 3





47
დავით აღმაშენებლის რეფორმები
ისტ.11.1.მოსწავლეს შეუძლია მსოფლიო ისტორიულ პროცესებში ეკონომიკური ფაქტორის მნიშვნელობაზე მსჯელობა                         ისტ.11.2. მოსწავლეს შეუძლია რესურსებისა და ეკონომიკის ურთიერთგავლენის ანალიზი(ანალიზის ,მსჯელობის,დასკვნების გამოტანის) ს.დ თხრობის,თემის დაწერის
სახელმძღვანელო ,რვეული,კალამი,მარკერი,ფურცლები,



48
დიდგორის ბრძოლა
ისტ.11.5. მოსწავლეს შეუძლია საქართველოსა და მსოფლიოში საშინაო და საგარეო პოლიტიკის საკვანძო საკითხების კვლევა(ანალიზის ,მსჯელობის,დასკვნების გამოტანის,სხვისი აზრის პატივისცემის) ს.დ თხრობის,ინფორმაციის მოძიების
სახელმძღვანელო ,რვეული,კალამი,მარკერი,ფურცლები,



49
თამარ მეფის ეპოქა
  ისტ.11.4. მოსწავლეს შეუძლია მმართველობითი სტრუქტურების ჩამოყალიბებისა და   დროში ცვალებადობის ანალიზი (ანალიზის ,მსჯელობის, სქემაზე მუშაობის)ს.დ. თემის დაწერა
სახელმძღვანელო ,რვეული,კალამი,მარკერი,ფურცლები, სქემა



50
საქართველოს სოციალურ ეკონომიკური განვითარება თამარ მეფის ეპოქაში
ისტ.11.1.მოსწავლეს შეუძლია მსოფლიო ისტორიულ პროცესებში ეკონომიკური ფაქტორის მნიშვნელობაზე მსჯელობა(შედარების ანალიზის ,მსჯელობის,დასკვნების გამოტანის ) ს.დ თხრობის,თემის დაწერა
სახელმძღვანელო ,რვეული,კალამი,მარკერი,ფურცლები,



51
ჯვაროსნული ეპოქა
ისტ.11.2. მოსწავლეს შეუძლია რესურსებისა და ეკონომიკის ურთიერთგავლენის ანალიზი(შეფასების,ანალიზის ,მსჯელობის,დასკვნების გამოტანის) ს.დ თხრობის, თემის დაწერის
სახელმძღვანელო ,რვეული,კალამი,მარკერი,ფურცლები,



52
მონღოლთა დაპყრობები და მისი შედეგები
ისტ.11.1.მოსწავლეს შეუძლია მსოფლიო ისტორიულ პროცესებში ეკონომიკური ფაქტორის მნიშვნელობაზე მსჯელობა                         ისტ.11.2. მოსწავლეს შეუძლია რესურსებისა და ეკონომიკის ურთიერთგავლენის ანალიზი(ანალიზის ,მსჯელობის,დასკვნების გამოტანის,სხვისი აზრის პატივისცემის) ს.დ თხრობის,
სახელმძღვანელო ,რვეული,კალამი,მარკერი,ფურცლები,



53
საქართველო XIII საუკუნეში მონღოლები საქართველოში
ისტ.11.2. მოსწავლეს შეუძლია რესურსებისა და ეკონომიკის ურთიერთგავლენის ანალიზი(შეფასების,ანალიზის ,მსჯელობის,დასკვნების გამოტანის) ს.დ თხრობის,
სახელმძღვანელო ,რვეული,კალამი,მარკერი,ფურცლები,



54
ქართული სახელმწიფოს დაშლა
ისტ.11.3. მოსწავლეს შეუძლია სახელმწიფოს რაობისა და მნიშვნელობის ანალიზი   ისტ.11.4. მოსწავლეს შეუძლია მმართველობითი სტრუქტურების ჩამოყალიბებისა და   დროში ცვალებადობის ანალიზი(შეფასების,ანალიზის ,მსჯელობის,დასკვნების გამოტანის) ს.დ თხრობის,
სახელმძღვანელო ,რვეული,კალამი,მარკერი,ფურცლები,



55
კონსტანტინეპოლის დაცემა
ისტ.11.1.მოსწავლეს შეუძლია მსოფლიო ისტორიულ პროცესებში ეკონომიკური ფაქტორის მნიშვნელობაზე მსჯელობა(ანალიზის,მსჯელობის,დასკვნების გამოტანის,სხვისი აზრის პატივისცემის)
სახელმძღვანელო ,რვეული,კალამი,მარკერი,ფურცლები,



56
რენესანსი და ჰუმენიზმი.აღორძინების ევროპული ცენტრები
ისტ.11.1.მოსწავლეს შეუძლია მსოფლიო ისტორიულ პროცესებში ეკონომიკური ფაქტორის მნიშვნელობაზე მსჯელობა( ანალიზის ,მსჯელობის,დასკვნების გამოტანის)
სახელმძღვანელო ,რვეული,კალამი,მარკერი,ფურცლები,



57
ახალი სამიმოსვლო გზებისა და კონტინენტების აღმოჩენა
ისტ.11.1.მოსწავლეს შეუძლია მსოფლიო ისტორიულ პროცესებში ეკონომიკური ფაქტორის მნიშვნელობაზე მსჯელობა                           ისტ.11.2. მოსწავლეს შეუძლია რესურსებისა და ეკონომიკის ურთიერთგავლენის ანალიზი(ანალიზის ,მსჯელობის,დასკვნების გამოტანის ,პრეზენტაციის რუკაზე მუშაობის) ს.დ თხრობის,ინფორმაციის მოძიების
სახელმძღვანელო ,რვეული,კალამი,მარკერი,ფურცლები, რუკა



58
კოლუბამდელი ამერიკა
ისტ.11.1.მოსწავლეს შეუძლია მსოფლიო ისტორიულ პროცესებში ეკონომიკური ფაქტორის მნიშვნელობაზე                      ისტ.11.2. მოსწავლეს შეუძლია რესურსებისა და ეკონომიკის ურთიერთგავლენის ანალიზიმსჯელობა( ანალიზის ,მსჯელობის,დასკვნების გამოტანის)
სახელმძღვანელო ,რვეული,კალამი,მარკერი,ფურცლები,



59
კოლონიური ეპოქის დასაწყისი
ისტ.11.1.მოსწავლეს შეუძლია მსოფლიო ისტორიულ პროცესებში ეკონომიკური ფაქტორის მნიშვნელობაზე მსჯელობა                         ისტ.11.2. მოსწავლეს შეუძლია რესურსებისა და ეკონომიკის ურთიერთგავლენის ანალიზი(ანალიზის ,მსჯელობის,დასკვნების გამოტანის)
სახელმძღვანელო ,რვეული,კალამი,მარკერი,ფურცლები,



60
რეფორმაცია და კონტრრეფორმაცია
  ისტ.11.4. მოსწავლეს შეუძლია მმართველობითი სტრუქტურების ჩამოყალიბებისა და   დროში ცვალებადობის ანალიზი(ანალიზის ,მსჯელობის,დასკვნების გამოტანის)
სახელმძღვანელო ,რვეული,კალამი,მარკერი,ფურცლები,



61
რელიგიური ომები
ისტ.11.5. მოსწავლეს შეუძლია საქართველოსა და მსოფლიოში საშინაო და საგარეო პოლიტიკის საკვანძო საკითხების კვლევა                                ისტ.11.7. მოსწავლეს შეუძლია ამა თუ იმ ქვეყნის მატერიალურ და სულიერ კულტურაზე რელიგიის გავლენის ანალიზი                      (შედარების ანალიზის ,მსჯელობის,დასკვნების გამოტანის დისკუსია)
სახელმძღვანელო ,რვეული,კალამი,მარკერი,ფურცლები, ვ.დ.



62
ჰოლანდიის რევოლუცია და მისი მნიშვნელობა
ისტ.11.1.მოსწავლეს შეუძლია მსოფლიო ისტორიულ პროცესებში ეკონომიკური ფაქტორის მნიშვნელობაზე მსჯელობა                         ისტ.11.2. მოსწავლეს შეუძლია რესურსებისა და ეკონომიკის ურთიერთგავლენის ანალიზი( ანალიზის ,მსჯელობის,დასკვნების გამოტანის)
სახელმძღვანელო ,რვეული,კალამი,მარკერი,ფურცლები,



63
  XVII  საუკუნის ინგლისის რევოლუცია
ისტ.11.1.მოსწავლეს შეუძლია მსოფლიო ისტორიულ პროცესებში ეკონომიკური ფაქტორის მნიშვნელობაზე მსჯელობა                            ისტ.11.2. მოსწავლეს შეუძლია რესურსებისა და ეკონომიკის ურთიერთგავლენის ანალიზი(შედარების ანალიზის ,მსჯელობის,დასკვნების გამოტანის დისკუსია)
სახელმძღვანელო ,რვეული,კალამი,მარკერი,ფურცლები,



64
აბსოლუტიზმი
ისტ.11.1.მოსწავლეს შეუძლია მსოფლიო ისტორიულ პროცესებში ეკონომიკური ფაქტორის მნიშვნელობაზე                               ისტ.11.2. მოსწავლეს შეუძლია რესურსებისა და ეკონომიკის ურთიერთგავლენის (შედარების ანალიზის ,მსჯელობის,დასკვნების გამოტანის) ს.დ თხრობის, თემის დაწერის
სახელმძღვანელო ,რვეული,კალამი,მარკერი,ფურცლები,



65
შვიდწლიანი ომი ევროპაში
ისტ.11.1.მოსწავლეს შეუძლია მსოფლიო ისტორიულ პროცესებში ეკონომიკური ფაქტორის მნიშვნელობაზე მსჯელობა                          ისტ.11.2. მოსწავლეს შეუძლია რესურსებისა და ეკონომიკის ურთიერთგავლენის ანალიზი (შეფასება,ანალიზის ,მსჯელობის,დასკვნების გამოტანის)
სახელმძღვანელო ,რვეული,კალამი,მარკერი,ფურცლები,




შემაჯამებელი სამუშაო N 4





66
განმანათლებლობა
ისტ.11.1.მოსწავლეს შეუძლია მსოფლიო ისტორიულ პროცესებში ეკონომიკური ფაქტორის მნიშვნელობაზე მსჯელობა(შედარების ანალიზის ,მსჯელობის,დასკვნების გამოტანის) ს.დ თხრობის,ინფორმაციის მოძიების
სახელმძღვანელო ,რვეული,კალამი,მარკერი,ფურცლები,



67
ამერიკის კოლონიზაცია და ამერიკის შექმნა
ისტ.11.1.მოსწავლეს შეუძლია მსოფლიო ისტორიულ პროცესებში ეკონომიკური ფაქტორის მნიშვნელობაზე მსჯელობა                        ისტ.11.2. მოსწავლეს შეუძლია რესურსებისა და ეკონომიკის ურთიერთგავლენის ანალიზი(ანალიზის ,მსჯელობის,დასკვნების გამოტანის)
სახელმძღვანელო ,რვეული,კალამი,მარკერი,ფურცლები,



68
საფრანგეთის დიდი რევოლუცია „ძველი რეჟიმის“ კრიზისი და აგონია
ისტ.11.1.მოსწავლეს შეუძლია მსოფლიო ისტორიულ პროცესებში ეკონომიკური ფაქტორის მნიშვნელობაზე მსჯელობა                             ისტ.11.2. მოსწავლეს შეუძლია რესურსებისა და ეკონომიკის ურთიერთგავლენის ანალიზი(შეჯერება,ანალიზის ,მსჯელობის,დასკვნების გამოტანის)
სახელმძღვანელო ,რვეული,კალამი,მარკერი,ფურცლები,



69
საფრანგეთის დიდი რევოლუცია.რევოლუციის დასაწყისი
  ისტ.11.4. მოსწავლეს შეუძლია მმართველობითი სტრუქტურების ჩამოყალიბებისა და   დროში ცვალებადობის ანალიზი              ისტ.11.6მოსწავლეს შეუძლია სოციალური სტრუქტურების ურთიერთმიმართებების კვლევა(ჟგუფური მუშაობის,ანალიზის ,მსჯელობის,დასკვნების გამოტანის)
სახელმძღვანელო ,რვეული,კალამი,მარკერი,ფურცლები,



70
საფრანგეთის დიდი რევოლუცია.მონარქიის დამხობა და პირველი რესპუბლიკა
  ისტ.11.4. მოსწავლეს შეუძლია მმართველობითი სტრუქტურების ჩამოყალიბებისა და   დროში ცვალებადობის ანალიზი                            ისტ.11.5. მოსწავლეს შეუძლია საქართველოსა და მსოფლიოში საშინაო და საგარეო პოლიტიკის საკვანძო საკითხების კვლევა( ანალიზის ,მსჯელობის,დასკვნების გამოტანის)
სახელმძღვანელო ,რვეული,კალამი,მარკერი,ფურცლები,



71
ინდუსტრიული რევოლუცია
ისტ.11.1.მოსწავლეს შეუძლია მსოფლიო ისტორიულ პროცესებში ეკონომიკური ფაქტორის მნიშვნელობაზე მსჯელობა                                           ისტ.11.2. მოსწავლეს შეუძლია რესურსებისა და ეკონომიკის ურთიერთგავლენის ანალიზი( ანალიზის ,მსჯელობის,დასკვნების გამოტანის)
სახელმძღვანელო ,რვეული,კალამი,მარკერი,ფურცლები,



72
ბრძოლა ოსმალური ექსპანსიის წინააღმდეგ ევროპასა და  აღმოსავლეთში
ისტ.11.5. მოსწავლეს შეუძლია საქართველოსა და მსოფლიოში საშინაო და საგარეო პოლიტიკის საკვანძო საკითხების კვლევა                                  ისტ.11.7. მოსწავლეს შეუძლია ამა თუ იმ ქვეყნის მატერიალურ და სულიერ კულტურაზე რელიგიის გავლენის ანალიზი(დისკუსიის,ანალიზის ,მსჯელობის,დასკვნების გამოტანის)
სახელმძღვანელო ,რვეული,კალამი,მარკერი,ფურცლები,



73
სეფიანთა ირანის სახელმწიფო
  ისტ.11.4. მოსწავლეს შეუძლია მმართველობითი სტრუქტურების ჩამოყალიბებისა და   დროში ცვალებადობის ანალიზი( ანალიზის ,მსჯელობის,დასკვნების გამოტანის)
სახელმძღვანელო ,რვეული,კალამი,მარკერი,ფურცლები,



74
რუსეთის გამოცენა ნსოფლიო ასპარეზზე. რეჩ-პოსპოლიტა
ისტ.11.3. მოსწავლეს შეუძლია სახელმწიფოს რაობისა და მნიშვნელობის ანალიზი   ისტ.11.5. მოსწავლეს შეუძლია საქართველოსა და მსოფლიოში საშინაო და საგარეო პოლიტიკის საკვანძო საკითხების კვლევა(დისკუსიის, ანალიზის ,მსჯელობის,დასკვნების გამოტანის)
სახელმძღვანელო ,რვეული,კალამი,მარკერი,ფურცლები,



75
პეტრე I-ის საგარეო პოლიტიკა და რეფორმები
ისტ.11.1.მოსწავლეს შეუძლია მსოფლიო ისტორიულ პროცესებში ეკონომიკური ფაქტორის მნიშვნელობაზე მსჯელობა                                               ისტ.11.2. მოსწავლეს შეუძლია რესურსებისა და ეკონომიკის ურთიერთგავლენის ანალიზი(შედარების ანალიზის ,მსჯელობის,დასკვნების გამოტანის)
სახელმძღვანელო ,რვეული,კალამი,მარკერი,ფურცლები,



76
საქართველო XVI საუკუნეში
  ისტ.11.4. მოსწავლეს შეუძლია მმართველობითი სტრუქტურების ჩამოყალიბებისა და   დროში ცვალებადობის ანალიზი(შედარების ანალიზის ,მსჯელობის,დასკვნების გამოტანის)
სახელმძღვანელო ,რვეული,კალამი,მარკერი,ფურცლები,



77
აღმოსავლეთ საქართველო შაჰ აბასს პირველისა და მისი მემკვიდრეების მმართველობის დროს
  ისტ.11.4. მოსწავლეს შეუძლია მმართველობითი სტრუქტურების ჩამოყალიბებისა და   დროში ცვალებადობის ანალიზი(შედარების ანალიზის ,მსჯელობის,დასკვნების გამოტანის, დისკუსიის)
სახელმძღვანელო ,რვეული,კალამი,მარკერი,ფურცლები,




შემაჯამებელი სამუშაო N 5





78
საქართველო აღმოსავლეთსა და დასავლეთს შორის XVII საუკუნეში
ისტ.11.5. მოსწავლეს შეუძლია საქართველოსა და მსოფლიოში საშინაო და საგარეო პოლიტიკის საკვანძო საკითხების კვლევა                             ისტ.11.7. მოსწავლეს შეუძლია ამა თუ იმ ქვეყნის მატერიალურ და სულიერ კულტურაზე რელიგიის გავლენის ანალიზი(შეფასების,ანალიზის ,მსჯელობის,დასკვნების გამოტანის)
სახელმძღვანელო ,რვეული,კალამი,მარკერი,ფურცლები,



79
საქართველო XVIII საუკუნი  I ნახევარში
ისტ.11.2. მოსწავლეს შეუძლია რესურსებისა და ეკონომიკის ურთიერთგავლენის ანალიზი(შეფასების,ანალიზის ,მსჯელობის,დასკვნების გამოტანის)
სახელმძღვანელო ,რვეული,კალამი,მარკერი,ფურცლები,



80
საქართველო XVIII  საუკუნის    II-ნახევარში საგარეო ორიენტაციის საკითხი
  ისტ.11.4. მოსწავლეს შეუძლია მმართველობითი სტრუქტურების ჩამოყალიბებისა და   დროში ცვალებადობის ანალიზი(შეჯამების, ანალიზის ,მსჯელობის,დასკვნების გამოტანის)
სახელმძღვანელო ,რვეული,კალამი,მარკერი,ფურცლები,



81
საქართველოს ურთიერთობები რუსეთთან. გეორგიევსკის ტრაქტატი
ისტ.11.5. მოსწავლეს შეუძლია საქართველოსა და მსოფლიოში საშინაო და საგარეო პოლიტიკის საკვანძო საკითხების კვლევა                                  ისტ.11.7. მოსწავლეს შეუძლია ამა თუ იმ ქვეყნის მატერიალურ და სულიერ კულტურაზე რელიგიის გავლენის ანალიზი                       (ანალიზის ,მსჯელობის,დასკვნების გამოტანის)
სახელმძღვანელო ,რვეული,კალამი,მარკერი,ფურცლები,





















No comments:

Post a Comment